REGISTRACIJA VOZILA (na 6 rata), ZELENI KARTON, PUTNO OSIGURANJE

Mehanika

mehanikaI pored visegodisnjeg iskustva bavljenja mehanikom to nije najbitniji faktor bavljenja ovim poslom. Razvijanjem auto industrije i cestom pojavom novih modela automobila veliku paznju posvecujemo ulaganju u tehnicku opremljenost i nadogradnju znanja nasih zaposlenih. Iz iskustva mozemo reci da je za ispravnost vozila najbitnije redovno odrzavanje i servisiranje. Pod tim podrazumevamo:
1. Zamenu svih filtera i uja na odredjenoj kilometrazi.
2. Redovnu proveru svih tecnosti, (antifriz, kociona tecnost, ulje u menjacu, …)
3. Provera kočionog sistema (zamena potrošenih disk pločica, paknova, kočionih diskova, ...)
4. veliki servis (zamena svih kaiševa, španera i vodene pume) na određen broj pređenih km (prva zamena od 90.000-120.000km, druga 60.000-90 000km, u zavisnosti od modela automobila i preporuke proizvođača)
5. Čišćenje dizni, klapne, EGR ventila (su čest uzrok loših performansi, slabije vuče, problema sa paljenjem, a najčešće posledica lošeg kvaliteta goriva na našem tržištu)
6. Zamena seta kvačila (lamele, korpe i druk lagera). Interval zamene najčešće zavisi od samog vozača i individualnog načina vožnje.
Savremena autodijagnostika je neizbezna u pronalazenju kvarova i citanju gresaka u elektronskim sistemima, a njihovo pronalazenje je nas posao. Ponosni smo na veliki broj resenih “slucajeva” nestandardnih kvarova, kada smo na delu pokazali svoje znanje i iskustvo.